Pamukkale Turizm’den alınan biletlere güven yok..!’


 

Pamukkale Turizm ile ona duyduğumuz güvene yakışmayacak bir sorun yaşadık bugün. Birkaç gün önce Pamukkale’nin 4443535 no’lu çağrı merkezinden bir rezervasyon yaptırdık; yarın sabah için. Bugün bileti satın almak istediğimizde, o saatteki seferin iptal edildiğini öğrendik. Pamukkale Halkla İlişkiler Birimi’ni aradık; önce başka bir yere, ordan başka bir yere ve oradan da başka bir yere yönlendirildi telefon. En ilginci de telefonu açan her yeni kişi “Buyrun, nasıl yardımcı olabilirim?” diye sordu. Oysa ben sorunumu bir önceki konuşmada anlatmıştım; Pamukkale Turizm çalışanları telefonu yönlendirirken benim sorunum konusunda hiçbir bilgi iletmediler. Bu çok ilginç geldi. En son ulaştığım kişi ise sefere çıkacak otobüsün arıza yaptığını ve bu nedenle seferin iptal edildiğini belirtti. Bundan daha önemli bir yalanları ise “Siz aramasaydınız şimdi ben sizi arayacaktım.” demeleriydi.

“Taşımacılık alanında isim yapmış bir firma arızalanan otobüsü yerine bir yedeğini bulamıyor mu?” diye sorduğumuzda da “Hayır” cevabını almak şaşırttı beni.

Bundan sonraki seyahatlarimde Pamukkale Turizm‘i tercih ederken daha fazla düşüneceğim kesin…

Bir Cevap Yazın

