ADSL’de 8 Mbps İle İlgili İlk İzlenimler


TTNet‘in ADSL’de hız limiti uygulamasını sona erdirmesinin vergi indirimi nedeniyle ADSL bağlantı ücretlerindeki indirimin hemen ardından gelmesi TTNet‘in yine öncelilkle kendini düşündüğü hissi uyandırsa da son kullanıcı olan bizlere bu uygulama olumlu olarak yansıdı.

Ama 8 Mbps’ye kadar çıkabilen ADSL bağlantı hızı ile istediğimiz dosyalara çok daha kısa sürede ulaşabiliyoruz. İşte benim elde ettiğim ilk hız testi sonuçları..

Dosya indirmede elde ettiğim hızlar ise 600 – 700 KB/s’ye kadar ulaşıyor. Bu nedenle hala bu uygulamadan yararlanmayan ADSL aboneleri varsa tavsiye ederim. TTNet‘in yeni tariflerine ait detayları burada bulabilirsiniz.

10 thoughts on “ADSL’de 8 Mbps İle İlgili İlk İzlenimler

  1. maalesef ben yukarıdaki olumlu yorumlara destek veremiyorum.
    8mbps’yi destekleme hikayeleri var ttnet’in. Benim adsl’m neden 20048’de kalıyor?

  2. yazıda ADSL’de 8 Mbps hıza geçiş sonrası elde ettiğim hız testi sonuçlarına yer verdim. Yani şu an için 8 Mbps sorunsuz çalışıyor; ancak TTNet’in de belirttiği gibi hızımız 8 Mbps olmuyor. Hız en az 1 Mbps olmak üzere en fazla 8 Mbps’ye kadar aratabiliyor. Hatların doluluğuna (yani kullanım oranına) göre. Ayrıca servis sağlayıcı merkeze uzaklık vb. faktörler ile sizin kullandığınız modem ve PC’de de bu limitlerin desteklenmesi gerekiyor.

    Ama sürekli 2 Mbps hızını ölçüyorsanız sizin 8 Mbps’ye geçiş işlkeminizde bir sorun olmuş olabilir.

  3. kim ne derse desin ben 8 lik hızı görüyorum. arkadaşlarında dediği gibi artık internetde işlerim daha da kolay oluyo.

  4. ttnet 8 mbps ıle hızını 8 kat daha hızlı yerlere tasıdı buda bızler ıcın cok ıyı oldu ıstedıgım dosyalara en kısa zamanda ulasabılıyorum

  5. ttnet 15 gb lık kullanım kotası koymuşlar.ne güzel oldu wallahi.dile kolay 15 gb diyo ya…kullan kullan bitmez..

  6. sevgili osman bence h,ç ole kullan kullan bitmez deme 8 mb kullaıyorum sınısız abeneyım bu 15 gblik limit hiç de iyi deil benım haftalık indirmem 20 gb buluyor bir hafta soeunsuz indirip geri kalanında bi dosya için 2 saat beklıyorum hakmıdır kı bu 15 gb liminıtı olmasın dersen fiyat 2 e katlanıyor nasıl adelet bu yurt dısında aylk net kullanımı 8 mbit ın uzerimde ve sadece 5 euro nedır u hak mı adaletmı

  7. ttnet 8 mbpslik hizmeti vermeye başladı.girdiği her işte olduğu gibi bu iştede başarılı oldu…

  8. @biradam, yurt dışında internet bağlantı ücretlerinin ülkemize göre düşük olduğu konusunda yaygın bir kanı var; ancak birkaç istisna dışında ülkemizdeki ADSL bağlantı hızı ve fiyatları normal düzeyde kabul edilebilir.

    tabii internet bağlantı fiyatını kişi başına milli gelir yada askeri ücreti baz alarak kıyasladığımızda sonuç biraz daha kötü olabilir; ama 5 euro internet nerede var bilmiyorum ama genelde fiyatlar daha yüksek.

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Connecting to %s