Philips Cep Telefonları için Tüketici Danışma Merkezi Telefonu


Bir Philips kullanıcısı olarak Philips alırken iki kere düşünmenizi öneriyorum. Detaylarına burada girip yazıyı uzatmaya gerek yok. Ama bir Philips ürünü ile ilgili şikayetiniz varsa kesinlikle Philips Müşteri Hizmetleri’ne ulaşmak vb. yollara başvurmayın; sonuç almanız oldukça güç.

Size önermiyorum ama gerek ikinci telefon olarak kullanacağım için (yani satın alacağım üründen beklentim düşük olduğu için) hem de ekonomik ve şık bir görünüme sahip olduğu için ben bir Philips cep telefonu satın aldım. Temmuz ayı içinde arızalanan ürünü, Başarı Servis‘e götürdüm. telefonum 30 iş günü içinde onarılamadı; değişim talep ettim ve hala bekliyorum. ŞikayetVar siitesindeki benzer durumlara ait şikayetleri okuyunca daha birkaç ay beklemem gerektiğini öğrendim.

Başarı Servis‘in bana verdiği 0 800 261 33 02 no’lu Philips Müşteri Hizmetleri’ni aradığımda daha da şaşırdım. Çünkü telefondaki görevli cep telefonları ile ilgili birimin bu numarada olmadığını Philips Cep Telefonları Tüketici Danışma Merkezi’nin telefon numarasının 0216 444 44 08 olduğunu ilettiler. İlginç olan uğraş alanı cep telefonları olan bir servisin tüketiciye verdiği telefon numarasının bu numara olmamasıydı.

ŞikayetVar siitesinden öğrendiğim Philips Cep Telefonları Tüketici Danışma Merkezi’nin e-posta adresi tuketici.danisma@pmobilephones.com sanırım daha çok işimize yarar.

Son Not: Philips’in müşteri menuniyetini kesinlikle önde tutmayan bir şirket olduğunu 444’lü çağrı merkezi numarasının alan kodu içermesinden anlayabiliyoruz. Bu konuda detayları buradan okuyabilirsiniz.

48 thoughts on “Philips Cep Telefonları için Tüketici Danışma Merkezi Telefonu

  1. bende yukarıda yazılan olayların benzerini yaşadım ve hala yaşıyorum,
    0216 444 44 08 lü telefona ulaştıktan sonra Bursa da servileri olmadığını söylediler ve bostancıdaki başarı servisine telefonumu göndermemi istediler gönderdikten 1 hafta sonra hala arayan soran yoktu ben telefonu gönderdiğim bostancıdaki servisi aradığımdada telefonlar açılmıyordu tekrar 444 lü teli aradım bana telefonu göndermemi söyledikleri servisin yerinin taşındığını sölediler başka bir telefon verdiler bu numarayı aradım ısrarlı aramalarıma rağmen yeni taşındıkları mazeretiyle telefonumla ilgili bir türl,ü bilgi alamadım ve bir kaç gün sonra kargo ile adresime telefon geri geldi sebep imei numarasının bazo haneleri silinmiş, ben tekrar garanti belgesinin üzerinde yazan imei no sunu kargo paketinin içine koyarak aynı servise telefonu gnderdim ve 1 hafta sonra yine hiç bir şekilde benimle diyalog kurulmadan telefon aynı sebeple iade edildi,
    ama elimde cihazın teknosadan alınan garanti belgesi ve üzerinde imei numarası mevcut
    yukarıda ki arkadaşın belirrtttiği gibi servis hiç bir şekilde çözüm üretme yanlısı değil maalesef……….

  2. size daha önce meil atmıştım.ben yaklaşık 3 ay önce philips markasına ve büyüklüğüne dayanarak bir adet cep telefonu aldım. telefonu hor kullanmamama rahmen iki kere mikrofon patladı. yıllardır telefon kullanıyorum böylesi bir olayla karşılaşmadım.ikinci kez telefonu servise gönderdim. serviste ayrı bir sorun.03.09.2009 tarihinde servise verilen telefondan daha sonuç yok.14.09.2009 tarrihinde servisi aradım aldığım cevap şaşırtıcı ne zaman verecekleri meçhul. BEN PHİLİPS GİBİ BÜYÜK VE GÜVENİLİR DİYE DÜŞÜNDÜĞÜM BİR MARKADA ÇALIŞAN SİZLERE SORUYORUM MARKA KONUSUNDAKİ DÜŞÜNCELERİMDE YANILIYORMUYUM.YOKSA SERVİSİN CİDDİYETSİZLİĞİMİ.DAHA FAZLA TELEFONSUZ KALAMAYACAĞIMIZA GÖRE YENİ BİR TELEFON ALACAĞIM SİZCE BUNUN MARKASI NE OLMALI????? PHİLİPS Mİ!!!!!!! TELEFONUMUN IMEI NOSU:358233002096571

  3. Teşekkür ederim uyarınız için philips marka cep telefonu asla almayacağım… bugün philips ceptelefonu alacaktım. PHILIPS MARKASINI TURKİYEYE GETİRENLERE DERS OLUR İNŞAALLAH. Tuketiciyi SALAK mı zannediyorsunuz…

  4. Bataryasının dayanma süresi nedeniyle aldığım 9@9 serisinden telefon bataryanın patlayacak gibi kabarması nedeniyle kullanılmaz hale geldi.

    Sonrasında yukarıda yazılanların benzerini ben de yaşadım.

    Sonuçta cep telefonu alırken teknik özelliklerinin yanısıra servis ve destek konusunun da araştırılması gerektiğini, başka alanda iyi olan markanın bu alanda da iyi olacağını düşünmenin hata olduğunu öğrendim.

  5. 15/08/2007 Aldığım telefon PHILIPS S.390 toplam iki senede iki ay kullanamadım çok şansızım TELEFON SERVİSDEN BENDE SATICI BAYİDEN AYRILAMADIM halen serviste garip BİR AY rafın SAĞ KÖŞESİNDE BİR AY RAFIN SOL KÖŞESİNDE bu bayram geçti herhalde geleçek bayrama kullanılır

  6. Birisi “Müşteri Menuniyeti” mi dedi…!!!???

    909 k cep telefonu aldın- ki hayatımda yaptığım en büyük alışveriş yanılgılarından biridir. Bir-iki ay sonra cep telefonumun klonlandığına dair bir mesaj aldım ama pek önemsemedim. Sonrasında telefonumda şebeke problemi başgösterdi. Telefonu alıp telefon bayisine gittim ve telefonun sorununu ilettim. Telefonun sorunun Başarı firması tarafından çözümlenmesi gerektiğini ilettiler. Telefonu alıp Başarı firmasına gittim. Uzunca bi süre sıra bekledikten sonra müşterti yetkilisi ile görüşme şansına nail oldum. Müşteri temsilcisi bana, PHILIPS ürünü ile ilgili bu problem hakkında yardımcı olamayacağını ve PHILIPS MÜŞTERİ HİZMETLERİ (0216 444 4408) ile görüşmemi söyledi. PHILIPS MÜŞTERİ HİZMETLERİ ni aradım- ki ne aradım. Telefon operatörü santrallerinin arızalı olduğunu ve bir saat sonra tekrar aramamı istediler. 1 saat sonra tekrar aradım, 1 saat sonra tekrar aramamı söylediler. 1 saat sonra birkez daha aradım ve -şaka gibi ama- birsaat sonra tekrar aramamı söyledi. Ben de operatöre isteğimin çok komplike birşey olmadığını İzmir de bu konu ile ilgili bir yetkili aradığımı söyledim. Operatör sürekli bana santarlin arızalı olduğunu söyeldi ve bir yerden sonra iyi günler dilerim dedi ve konuşmamın yarısında telefonu kapattı. Hemen tekrar aradım numarayı bu sefer başka bir operatör açtı telefonu ve istediğim birimle beni irtibatlayacağını söyledi-tabi on dakika sonra aramam kaydıyla. Bu işlemler sabah saat 9:30 da başladı ve saat şu an 12:37 ilgili ile konuştum benden:

    1) Kimlik fotokopisi
    2) Fatura
    3) Garanti belgesini fakslamamı istedi.

    Olay anladığım kadarı ile şuymuş. Telefon sadece bir numaraya kayıtlıymış ben numaramı değiştirince kaçak muamelesi görmüş(telefonumda başka kartı kullanamamak garip değil mi?). Neyse şimdi eviin altını üstüne getirmeme gerekecek 9 ay önce alşdığım bir telefonun garanti belgesi ve faturasını bulmak için. Suçum ise PHILIPS den telefon almak ve numaramı değiştirmek teşekkürler . Yaşasın PHILIPS ve PHILIPS in müşteri memnuniyeti anlayışı..

  7. PHILIPS 9@9U cep telefonu aldım almaz olaydım tam bir sahtekarlık sarjı 1-2 gün gidiyor bataryasını bulmak imkansız bu nasıl güvenilir bir marka böyle
    servis yok tüketici hattı yok tam bir rezalet sakın ha yanılıpta fhılıps in bir cep telefonunu almayın.birde arkadaşlar bu telefonun bataryasını bulan varsa lütfen bizede haber versinler

  8. Bende sizler gibi PHILIPS markasına güvenip cep telefonu aldım 1 yıl icerisinde telefonun bataryasının şiştigini gördüm uzun süre PHILIPS bayilerinde teleon bataryası aradım ne yazıkki bulamadım daha sonra uzun uğraşlar sonucu müşteri yetkilisine ulaştım telefon hakkında bütün bilgileri aldıktan sonra en kısa sürede bana döneceklerini söylediler ne yazıkki 4 aydır aramadılar benim daha önce aldığım PHILIPS ürünlerinide pişmanlık duydum kısacası PHILIPS markasına olan güvenim sarsıldı ve bunu herkesle paylaşacam

  9. bende xenium 9@9u zedeyim haziranda aldım 2 kere servise gitti bu arada eşimede aynı anda aldık ve ne tesadüftürki onunkide 2 kere servise gitti neyse son olayım sd kart 15 şarkıdan sonra almıyo kartı çıkarıp yeniden takayım dedim demez olaydım kartın yayı atmış haydi gene servisss gitmese özlüyolar birbirlerini bana 150 milyona yaparız dediler bu benim hatam değil vede garantisi ne halta yarıyo bana biri açıklasın lütfen zaten telefon 170 milyon şimdi yılbaşı hediyesi bi telefon daha geliyo galiba ama 3 ay kullanmadığım telin çöpe gitmesi fena canımı sıkıyo tüketici haklarına bildirdim onların cevabına göre galiba mahkemeyede verebilirim elimde faturam ve servise geliş gidiş tarihlerim allahtan var alacaklar sakın ha benim gibi olursunuz 5 ayda ikinci cep telefonu valla yazık ama peşini bırakmıycam daha önce böyle bir olay yaşayanlardan cecap nasılsa çalışanları bi taraflarını kıpırdatmazlar

  10. 2005 yılında PHILIPS 28 PT 4365 Model (70 ekran)bir televizyon aldım.servis tarafında montajı yapıldıktan bir hafta sonra televizyon açılmaz oldu.Nedeni odanın soğuk olması;Servis tarafından arıza giderildikten sonra 15 gün kullanmadan ekranda(Görüntüden) titremeler oluştu. Servis yetkilileri tarafından onarımı tekrar yapıldı. ancak 3-4 ay geçmeden televizyondaki görüntü renklerinde dağılmalar oluştu.Bu sorunda giderildi.Belli bir süre sonra açmış olduğum kanallı gösteren rakamlar ekranda sabit kalmaya başladı.Bu sorunda servis tarafından giderildi.Ancak tekrar arıza verdi şimdide televizyonun TÜPünün bittiğini 250-300 TL masrafı olduğunu söylediler.Buna benzer hatırlamadığım çok arızalar olduğunuda ifade ederim.
    Ancak bu sıkıntılarımı 0800 261 33 02 nolu telefonu arıyarak ilgili yetkilileri arıyarak dile getirmeme rağmen bana söylenenler karşısında şaşırdım.Çünkü benim aldığım PHILIPS marka televizyon Profilo Telra ürünü olduğunu anlaşmalarının bittiğini bu nedenle yardımcı olamıyacaklarını söylediler.Meğer almış olduğum televizyon her ne kadar PHILIPS yazılı ise de Televizyonun içi Profilo Telra ymış.Tabiki bu arada garanti süreside bitmiş oldu.Beni en çok üzen PHLIPS ürünü tercih ettiğim için diğer ürünlere göre 115 TL fazla ödemem oldu.
    NOT :Lütfen Tüketicileri yanılmamak için televizyonun üzerindeki Phılıps yazısının yerine Profilo Telra yazınız.

  11. @ziya

    @Ziya, ben de birkaç yıl önce bir Philips TV almak gafletinde bulunmuştum. Dışı Philips içi başka birşey mi bilmiyorum ama Philips’le yakından uzaktan bir alakası yok. Ürünün kusurlu yada satış yönteminin aldatmacalı olmasından çok Philips’in müşteri memnuniyeti anlayışı insanı üzüyor.

    Bu nedenle ben mümkün olduğunca uzak durmaya çalışıyorum Philips’ten…

  12. merhaba,phılıpszede arkadaslar
    ben 21-01-2008 de beyoğlu teknosa dan 588 model bir tel aldım,5 veya 6.ay iç çeperinde 1cm lik bir çatlak oluştu,hemen götürdüm…itiraz etmeden tamir edildi,11.ay tekrar aynı yerde aynı çatlak oluştu,bu çatlak telefonun menteşe gibi birleştiği yerden oluşuyor..aman tanrım benim bıktırıcı mücadelem başladı..euro ile işçilik ve kdv ve parça parası istediler,kabul etmedim.tekrar tekrar iadelerle 3 ay geçti ,en sonunda tüketici hakem heyeti beyoğluna başvurdum.6ay bekledim,yoğun bir iş hayatım var bıktığım içinde uğraşmadım ama bugün aradımki adresime gelmiş geri dönmüş ,fakat adres alakası yok bende elden aldım,gerekçeli karar benim hatammış,philipsin müşteri hizmetini aradım,oda bana aynı şeyi söyledi,sanki ben deliyim yada aptal ..kendim kırıp,çatlatıp bu kadar uğraşacağım..şimdi son kez leventte tüketici mahkemesine başvuracağım ama hiç güvenim yok..ne philipse,ne teknosa ya,nede tüketici haklarına

  13. Ben 09.agustos 2008 tarihinde ümraniye realden PHILIPS 390 modellinde telefon aldım ve 3 4 ay geçmeden bataryası şişme yaptı ve ben onu garantiye gönderdim havası alınmış geri verildi fakat 1 2 ay sonra tekrar batarya şişti onun nedeniyle galiba hafıza kartı görmemeye başladı şarjı yeri bozuldu ve tekfrar gönderdim şikayetlerimi söyledim 1 hafta sonra aldu diye beni aradılar ve ben almaya gittim yapıldı dediler ewgeldim denedim onarılmadan verildi yetkili servislere duyurulur bu uyarımı dikka te alın ve buna sebep bulun aksi halde MAHKEMEYE BAŞ VURCFAMMM.. 20ŞUBAT 2010

  14. telefonumu gönderdim.fakat bunca zamana rağmen telefonum ne yapıldı nede yerine değişim yapıldı.parasını taleb etdim fabrikadan onay bekliyoruz dediler.4 ay geçti acaba bu fabrika ne zaman onay verecek?yoksa bizim telefon buhar mı oldu?kardeşim buna kimler bakıyor?kim ilgileniyor?biri bu işle ilgilenecekmi?

    Lütfen birileri ilgilensin.

    MURAT ERDEM: 0541 901 10 35

  15. Ben phlips marka bir cep telafonu aldım; ama bin pişman oldum. 1yıl icinde 3 ay kullandım; bunun dışnda servislerde geçti.

  16. Ben de philips cep telefonu mağduruyum. Buradaki mesajları okuyunca telefonu 15 ay sorunsuz kullanabildiğim için kendimi şanslı görüyorum. Siz tüketicilere Philips’in cep telefonlarından uzak durmanızı salık veririm. Şunlara DİKKAT edin:

    1. Cep telefonlarını satan şirket Phips Türkiye değil; Philips Ticaret A.Ş.’dir. Bu firma kaliteli ürünleriyle tanıdığımız Philips’in Türkiye’deki marka imajına cep telefonu işindeki rezaletiyle zarar vermektedir.

    2. Philips’in Türkiyedeki cep telefonlarının garanti süresi “1 yıl”dır. Zaten cihazınız bu süre dahilinde bozulsa da yukarıdaki mesajlardan anlayacağınız üzere sıkıntınızı gideremezsiniz.

    Kısaca, Philips cep telefonlarından UZAK DURUN !

  17. merhabalar.Bende sizler gibi bir Philipszedeyim.Markasına güvenip aldığım faturalı garantili telefonuma iki yıl sonra telefonumun kayıtlı olmadığına ve bir hafta sonra kapanacağına dair mesaj geldi.Telefonu aldığım bayiye yaptığım başvuru sonrasında sadece kullandığım kartımla telefonu kullanabiliyordum.Daha sonra hattımı değiştirmek istedim(tüketici olarak doğal hakkım)hattımı değiştirdiğimde yeni hattımla çalışmadı.Aldığım bayiye,GSM şirketine,Philips genel merkezine yaptığım başvuruların hiç birinden sonuç alamadım.Ensonunda yine aynı şekilde sadece o kartta çalışacak şekilde bir çözüm buldular.telefona o karttan başka hiçbir kart takamıyorum hattımı değiştiremiyorum.Philips telefonumu istediğim kartla kullanabileceğimi düşünmüştüm ama yanılmışım.En sonunda kendimce çözüm yaratıp yeni telefon aldım.Philips telefonumda çocuğuma oyuncak oldu.
    Bir Philipszede olarak Philips telefonu kimseye tavsiye etmiyorum.Alırken çok düşünün derim.

  18. ya krdesler bende xenım ct 500 aldım ama bataryası bozuldu yedek bataryası turkıyeyı gezdım yokm pıyasada adamlar ne malzeme yapmıslar sa yok o yuzden almaga degemz kımsealmasın ben kımseye tavsıye etmıyorumm

  19. sorun parça ve servis anladığım kadarıyla
    o halde yetkililer biran önce bu durumu düzeltmeli
    yoksa herkes gibi dünya devlerini kullanmak zorunda kalacağım

  20. bende X800 modelini aldım ne yazıkki birhaftada kulaklığı bozuldu merkeze defalarca mail attım aradım ama sonuç yok servis zaten berbat bu marka güvenimi yitirdi tanıdığım herkese kötülüyorum kimseye tavsiye etmiyorum bu şikayetleri hiçmi dikkate almıyorlar (İNSANLARININ GÜVENİNİ KAYBETMEKTENSE PARA KAYBETMEYİ TERCİH EDERİM.Robert Bosch)

  21. birbuçuk yıldır kullandığım philips telefonum uc ay içinde üçüncü kez aynı arızayı verdi servisden cihazin değişimini talep ettim ama hala onarımda olduğunu söylüyorlar yetkililerin tüketici ile daha ciddi irtibata gecmeleri gerektiğini düsünüyorum bu demek oluyorki bir daha bu marka ürünü kullanmamamız gerekiyor.

  22. x500 modeli aldım telefon bayii arkadaşımın önerisiyle.burada yazılanları okuyunca ben halime sevinmedim desem yalan olur.Burada yazılanların yanında sorun bile denilemez. telefonun kulaklıgı 1-2 ay geçmeden bozuldu, yenisini hiç bir yerde bulamıyorum, kulaklık olmayınca radyo iptal. telefonun saati kafasına göre çalışıyor, genelde 1 saat ileri gidiyor ama artık zararı yok alıştım bu duruma hayatı 1 saat ileriden yasıyorum.ama bazen de saat donup kalıyor 1-2 gün falan.lafın kısası kendi haline bıraktım.sol üst tuşa bastığımda 1-2 dakika telefonun kendine gelmesini bekliyorum.bunun da iyi tarafı bana sabretmeyi öğretmesi oldu.tabii ilk zamanlarda sinir krizi geçirmedim desem inanmazsınız zaten.hayatımın son 1 bucuk yılını beraber yasadıgım telefonumu kusurlarına rağmen seviyorum sonuçta ben de mukemmel değilim :)ama siz siz olun philips, samsung, vb markaları almayın.iphone alacak param ve hevesim yok ama alırsam nokia, sony ericsson falan alırım bir daha.

  23. slm ben erdoğan şarjı 2 ay gidiyo diye bi philips x 500 telefon aldım fakat 1 hafta anca gidiyodu saati otomatikmen 1 saat ileriye atıyodu başarı servis denilen sahtekarlara yolladım orası bakıyomuşş onlarda 3 kere yaptık diye yolladılar ama aynı şimdi bi daha yolladım bu sefer yenisini yolluyacağız diye başından sağıyolar 0216 444 44 08 numarayı arıyorum 1.5 ay oldu hala yok yurt dışı onay bekliyo yok beklemekte aciliyeti bildiriyoruz tam bi sahtekarlar phılıpsın ana bayiside dahil

  24. bunların alayı sahtekar satarken öyle olmuyo ama arzalandığı zaman ilgilenmiyolar sakına ma sakın almayın phılıps bunlar şarlatan

  25. 1.5 ay oldu önümüzdeki haftada cihazım gelmesse gazetelerede söyliyip haber yaptıracağım phılıps bir sahtekar kimse onun ürününü almasın başarı teknik servis dedikleri dolandırıcılar telefonlara çıkmıyo olurmu hiç böyle şey
    imeil nom :354453027320574

  26. Arkadaşlar herkezin philips ten şikayeti var benimde arızalandı x800 model telefonum tuş kilidi çalışmıyor ve garantisinin bitimine 1 ay kaldı sorunsuz kullandığıma şükür ederek servise vermeyip mükemmel elektronik bilgimle kendim tamir etmeyi deniycem. Kısmet nokia almak gibi gözüküyor tamirden sonra hahahah… Akıllı olalım philips kullanmayalım.

  27. bende 9@9k modeli aldım ama çok pişman oldum
    sorunuma cevap verecek yetkili bulamadım
    yedek parçasını sperişr ettim gelmedi
    yok dediler kulaklık bulamadım bataryası patladı batayra bulmadım allah kahretmesin nerden bulaştım buna

  28. xenium9@9k telefon sahibiyim 2 senedir kullanıyorum şarjindan memnunum fakat kulaklıgıni istanbul kazan ben kepçe bir türlü bulamadım nasıl istir Allah rızası için bulan bilen varsa yardimci olsun

  29. arkadaşlar bende philips den dvd almıştımm normal çalışyrdu daha snraları film seyrederken kendiliğinden kapanmaya başladıı.anlamış dilimm neden olduğunu..snra fulyada bulunan philips servisine götürdüm dvdyi 1 hafta snra iade aldım bi şeyi yok dediler tekrar filim seyretmeye başladığımda bi daha kapandı..tekrar götürdümm ve 1hafat snra aldım bi şeyi olmadığını sölediler fakat yine aynı arızayı tekrar etti..anlıyacağınız çözüm ya üretemyrlarr yada bakmadan geri verylarrr bende bundan snra bütün eş ve dostlarıma philips almamalarını söliyeceğimm.resmen dalga gecyrlar..ne ilgilenen varr..nede başları varr. ARKADAŞLAR PHİLİPS ALMAYIN…….

  30. phlips X800 TELEFONU ALDIM KALEMİ AŞAĞI DOĞRU VE GEVŞEK OLDUĞUNDAN DÜŞÜRDÜM OLSUN YEDEK KALEM İÇİN ONLARCA DEFA ARADINM KADİKÖY ŞUBEDEN SEKRETER CEVAP ALDIM YEDEK PARCA OLMADIĞINI BELİRTEREK OLUSA ARARIM DİYOR TEŞEKKÜRLER YENİ TELEFONUN BİR KALEMİNİ BULAMIYORUM TAMİRİ İNŞALLAH OLMAZ KALENİ BEN KAYBETTİM SUCLU BENİM YALNIZ KALEM BULUNMAZSA AYIP ÜRÜN HALINE GELIR O ZAMANDA GEREĞİNİ YAPARIM

  31. TEKNOSA’DAN PHİLİPS40PFL7605 LED TV. ALDIM 20 GÜN SONRA EKRADA KARARMA OLDUĞUNUFARK ETTİM. ANKARA’DA Kİ TEKNİK SERVİSE TELEVİZYONDAKİ PROBLEMİ İLETTİM HEMEN GELDİLER VE ”EVET TELEVİZYONUN EKRANINDA BİR SIKINTI VAR” DEYİP TELEVİZYONU ALDILAR İSTABULDAKİ TEKNİK SERVİSE GÖNDERDİK ONLAR GEREĞİNİ YAPACAKLAR DEDİLER.TEKNİK SERVİSİ ARADIM TELEVİZYONUN ELLERİNDE OLDUĞUNU VE YENİSİ İLE DEĞİŞTİRECEKLERİNİ SÖYLEDİLER AMA ELLERİNDE OLMADIĞINDAN PHİLİPS42PFL7695 LED TV GÖNDERİRSEK KABÜL EDERMİSİNİZ DİYE TELEFONEDİP SORDULAR BENDE ÜCRET ÖDEMİYECEKSEM OLUR DEDİM 1 GÜN SONRA 102 EKRAN YERİNE 107 EKRAN TELEVİZYONUM GELDİ. BURADA EMEĞİ GEÇEN,BAŞTA İSMAİL BEY OLMAK ÜZERE BÜTÜN PHİLİPS ÇALIŞANLARINA TEŞEKKÜR EDİYORUM…..

  32. sayın yetkililer 2009 yılında erzurumdan telefon aldım görüntüsü kayboluyordu.yenisiyle değiştiirldi. fakat aynı arızalar devam ediyordu. buna rağmen kullandım.bu aralar sıkça gitmye başladı.başar elektroniye götürdüm .kayıytla aldılar lakin arızanın giderildiğini bildirip telefonumu verdiler.simdi daha sık gidiyor.sarzı daha kısa da tükeniyor.ben bunu sarjı için almıştım başka bir özelliğide yok zaten neyse tüketici haklarını okudum.oda fasa fiso.lakın sizin gibi bir firmanın böyle vurdum duymaz davranması beni bir tüketici olarak hayrete düsürdü.kalite altın çağını yaşarken siz bu enterrenin neresindesiniz.bakınız ben telefonumu kaliyeli bir iletişim aracı olarak kullanmak istiyorum.bu konuda yapılması gerekeni yapmanızı önemle rica ediyorum.saygılarımla.

  33. ekişehirde espark alış merkezinde bulunan bimeks mağazasından 3 adet philips 390 marka cep telefonu aldım. ama telefonların bataryaları arıza yaptı. eskişehirde,ankara ve ist’da aramadığım yer kalmadı. telefonları kullanmak için aldım ama çekmece beklio. philips gibi dünya çapında isim yapmış bir markanın böylesi bir iş yapması beni üzdü. telefonu üretiyor ama yedek parçası yok. böyle bişey olabilirmi. bugün hangi telefoncuya gitseniz miyadı dolmuş 3310’nun bile bataryası varken bu yeni telefonun yok. 1 adet değil birde 3 adet almıştım ama kullanamıom. lütfen bu duruma yetkililer tarafından bir çözüm bulunmasını arz ediyorum.
    saygılarımla

  34. SN phılıps mağdurları aynen benimde X800 cep telefonu aldım teknosadan 6 ay geçmeden ekranda sıvılar oluştu sonra dokunmatiği çalışmadı bende lanet olsun başarı servisine götürdüm böyle kötü bir servis görmedim adamın yüzüne bakmıyorlar cep telefonun seri numarası silikmiş okunamıyormuş yapmadılar bende phılıps müşterş hizmetlerini aradım hemde defalarca mail attım ama bir türlü bir sonuç alamadım tüketici haklarına kadar başvurdum ama olmadı başaramadım bütün istanbulu gezdim dolaştım phılıps telefonlarının yedek parçalarını bulmak mümkün değil bakmadığım yer kalmadı ama yok herşeyiyle berbat berbat berbat bir marka kesinlik bu markanın hiçbirisini evime ve yakınlarımın evine sokmayacağım siz siz olun sakın ha phılıps ten uzak hemde çok olun.

  35. Artık asla philips markalı bir ürün almam…
    Hele Teknosa ya hiç girmem…. Keşke çocuklugumdaki aklımda kalan iyi firma kaliteli ürün düşüncemi sürdürseydim ama philips marka ürün alıp ta kullanmasaydım benim başıma bunlar o siyah beyaz televizyon yüzünden geldi ondaki ğhilips yazısına hayrandım hemde eski firma diye güvendim… Tekrar ı olmaz… sizden ürün aldıgım için özür dilerim…

  36. bu kadar şikayeti okuduktan sonra daha kullanmadan korktum lsd tv aldım kocaelideki servis i eve getirip kurduramadım ürünü gerimi verelim dedim daha vermedinizmi gibi şeyler söyledi bu gün 3. gün çıldırdım onlar gelmemek için direniyor bende bekliyorum bunu okuyupta bana dönmiyen ALLAHın kulu yetkilinin inancından şüpe ederim kimler servis çalıştırıyor kimlerle çalışılıyor philips kulağını açsın .

  37. Yahu yıl yıl yorumları okudum bende bir philips kullanıcısıyım fakat en şanslı ve memnun olanlarından . Arkadaşımla birlikte 2 telefon aldık ve başladık zulüm çektirmeye ,suyun içine düşürdük kuruttuk kullandık,nişanlım arka kapağını sökememiş hoparlör yerinden çatal sokarak açmış (hoparlör sağlam ama kasanın hoparlör yeri baya genişlemiş🙂 ),top gibi düşerken refleks ile vurduk,kızdık çarptık,şarj girişi bozuldu garantiye yolladım yaptılar,batarya hala 1,5 hafta gidiyor,ben şarjda bu kadar uzun giden bir telefon daha bulsam değiştireceğim ama yok. Sebebi ise çok yıprandı kaplaması soyuldu yeter çektirdiğim zulüm.

  38. Yorumunuz için teşekkürler Yaşar Bey. Elbette biz Philips’i eleştirirken daha çok servis ile ilgili konularda eleştiriyoruz. Bir markanın ürettiği ürünlerin kaliteli olduğunu söyleyebilmek için garanti süresi içinde bu ürünlerde sorun oluşma ve servise gitme yüzdesine bakmak lazım. Ve burada Philips maalesef iyi değil. Siz gerçekten şanslı bir kullanıcısınız demek ki. Ama zaten Philips’te bu işi yapamadığının farkında olacak ki cep telefonu piyasasından çekildi.

  39. bende şanslı olanlardanım.. x800 2 yıldır tık demedi.. bulsam 9@9q alacagım ama bulamıyorum

  40. Bu ürün alınırken 2 sene garantisi var mı arkadaş?
    O zaman bu ürün arıza yapıp 30 iş günü içinde tamir edilmez veya değişmez ise satıcıdan başka ürün alma hakkına sahipsiniz.Yok satıcı buna yanaşmaz ise tüketici mahkemesi ihtiyar heyetine gittiğinde bu işsiz yeni ürününüze kavuşursunuz ve firma para cezası yiyip ruhsatı iptal edilme tehlikesiyle karşı karşıya kalır

  41. philips cep telefonu aldım bataryası şişti ve şimdi telefona batarya bulamıyorum bundan sonra evime philips marka hiç bir eşya almayacagım….

  42. ben sekiz yıldır philips telefon kullanıyorum ve hiçbir sorun yaşamadım ama sizin bahsettiğiniz olaylar başıma gelmedi sorun yaşasaydım belki bana da aynı şeyler olurdu ama ben 3 tl yüzünden 5000 tl yi yakarım ben o servis elemanlarını buharlaştırır’dım şimdi yine philips telefon alacağım bakalım hayırlısı banada yapsınlar bakalım

Bir Cevap Yazın

