O’na Özel Bir Konu Açmazsam Olmaz: Can Sarptaş


Oldum olası sevmişimdir Can ismini. Hani böyle 3 yada 4 harfli kısa isimler moda olmadan önce de severdim. Ama artık bambaşka anlamlar yüklendi o isme. 8 Temmuz 2011 günü. Sıcak bir İzmir akşamında dünyaya gözlerini açtı Can’ımız.. O kadar küçük bir vücutta öylesine sıcak ve tatlı; beni öylesine kendine çeken bir tarafı vardı ki anlatılmaz. “Babasının modeli bu” dedi Babaannesi..  Hani günler geçti pek bir değişiklik olmadı; aynı babası. İşte:

Buruşuk dedi Babaannesi; çok fena bozuldu. O kelimeyi her duyuşunda buruşturdu suratını. Dünya tatlısı aslında…

Onu anlatmak öyle zor ki.. Yaşamak lazım derler ya… Sıcaklığını hissetmeden; onu koklamadan; o tatlı ve yumuşacık tenine dokunmadan anlamak anlatmak zor.

Ne büyük bir heyecandı hastanedeki bekleyiş. Doğum ekranında doğum saatini ve Annesinin adını görmek için ekranında önünde sabırsız bekleyişimiz. Nihayet göründü:

Saat 18:50 – Hayriye Sarptaş – 3 kg – Erkek…

Öyle hızla büyüyor ki; hiçbir anını kaçırmak istemiyor insan…

Bugün 1.5 aylık; sağlık ve mutluluk hep onun olsun; ömrü boyunca…

Ne derler; Allah dört gözden ayırmasın…

Amcasının bir tanesi o…

Onunla Öğrendim

Onunla öğrendim ki; bebekler anne karnında annelerinin kalp atışlarını ezberlermiş adeta. Dünyaya geldikten sonra da hem kokusundan hem de kalp atışlarından tanırlarmış annelerini. Onun için annesi kucağına alınca susar; ağlamazmış bebek. Çünkü o alıştığı ritmi duyarmış.

Daha neler öğretecek bize kim bilir; doğar doğmaz başladı işte…

2 thoughts on “O’na Özel Bir Konu Açmazsam Olmaz: Can Sarptaş

  1. Webde birşeyler ararken bu sayfaya denk geldim ve mutlu haberi öğrendim hocam, Allah analı babalı büyütsün, ömürlü olsun inşallah:) Dediğin gibi çabuk büyüyorlar, bak bizim Elif’imiz 13 aylık oldu bile:) Tekrar tebrikler ve ailecek mutluluklar…

    Ali Gül (DEÜ İnşaat)

  2. Teşekkür ederim güzel dileklerin için Ali. Aynı binadayız ama haberimiz olmuyor bu gelişmelerden. Çok sevindim ben de.. Elif bebek de sağlıklı, analı babalı büyür inşallah. Ben de tebrik ederim sizleri..

Bir Cevap Yazın

